Πώς να χάσω κιλά; Ξεκίνα τη δίαιτα που σου ταιριάζει!

Είμαστε ό,τι τρώμε και όχι μόνο! Είμαστε και ό,τι σκεφτόμαστε! Φέτος το καλοκαίρι κάνε την αλλαγή. Σκέψου το στόχο, επικεντρώσου σε αυτόν και ζήτησε βοήθεια για να τον πετύχεις.

Δες ακόμα: Διατροφικά tips για να διώξεις τα περιττά κιλά από πάνω σου

Κανένα διατροφικό πρόγραμμα δεν είναι πανάκεια. Μία δίαιτα δεν κάνει για όλους! Όλοι είμαστε διαφορετικοί, γι’ αυτό και οι διατροφικές μας συνήθειες διαμορφώνονται από τις δικές μας ιδιαίτερες προτιμήσεις.

Πόσες φορές δοκίμασες να ξεκινήσεις δίαιτες που απέτυχαν;

Δεν είναι λάθος να προσπαθείς πολλές φορές, αλλά κάθε φορά που ξεκινάς την προσπάθειά σου, φρόντισε να δείξεις πειθαρχία στο διατροφικό πρόγραμμα που είναι φτιαγμένο για σένα.

Το μυστικό κάθε νέου ξεκινήματος είναι η σκέψη και η θέληση. Πόσο διατεθειμένος/η είσαι να δεσμευτείς στο νέο σου στόχο; Το σώμα ακολουθεί όπου ο νους επιθυμεί.

Διάλεξε τη δίαιτα που σου ταιριάζει: συμβουλεύσου εναν ειδικό!

Είναι σημαντικό να επιλέξεις έναν ειδικό, τον άνθρωπο που θα σε οδηγήσει στο στόχο, θα σου δείξει τα βήματα, γιατί αυτός γνωρίζει καλύτερα τον τρόπο που λειτουργεί ο οργανισμός του κάθε ανθρώπου, συνεπώς και τον δικό σου.

Ο ειδικός θα σου υποδείξει με ποιο τρόπο το σώμα σου, που μοιάζει με μια μηχανή παραγωγής ενέργειας, θα λειτουργήσει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του. Έτσι, εσύ θα λαμβάνεις όλα εκείνα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι χωρίς να πεινάς! Γιατί το μυστικό σε ένα πρόγραμμα διατροφής δεν είναι να στερείσαι, αλλά να βρεις έναν ισορροπημένο τρόπο λήψης τροφής.

Πειθαρχία

Ακολούθησε τις συμβουλές του όσο το δυνατόν πιο πιστά και ένα είναι βέβαιο..πως δεν θα σε απογοητεύσει!  Δείξε πειθαρχία στις νέες σου συνήθειες γιατί καμία επιτυχία δεν έρχεται με την αναβλητικότητα και τις δικαιολογίες.

Ενυδάτωση

Είναι καλοκαίρι και η θερμοκρασία σιγά σιγά φτάνει στα ύψη. Είναι γνωστό πως η ζέστη εξαντλεί το σώμα και έτσι αυξάνονται οι ανάγκες του για ενυδάτωση. Ενυδάτωση σημαίνει πολύ νερό! Το νερό θα βοηθήσει όχι μόνο την επιδερμίδα σου να παραμείνει φωτεινή και λαμπερή, αλλά θα αποβάλλει όλες εκείνες τις τοξίνες που επιτίθενται στον οργανισμό σου.

Κι αν το νερό από μόνο του δεν σε συγκινεί, δοκίμασε να φτιάξεις νερό με λεμόνι και δυόσμο. Είναι δροσιστικό, έχει ευχάριστη γεύση και άρωμα, δεν είναι mojito φυσικά, αλλά δεν περιέχει ούτε τη ζάχαρη ούτε τις θερμίδες ενός κοκτέιλ.

Εναλλακτικά, μπορείς να δοκιμάσεις νερό με διάφορα καλοκαιρινά φρούτα, που θα του δώσουν άρωμα και ευχάριστη γεύση.

Κίνηση

Άσκηση και κίνηση! Για να χάσεις βάρος πρέπει πάντοτε να συνοδεύεις το διατροφικό σου πρόγραμμα με άσκηση. Δεν έχεις ακούσει να λένε: “Η διατροφή είναι το 70% της προσπάθειας, το υπόλοιπο 30% είναι άσκηση”; Και κρύβει μια μεγάλη αλήθεια αυτή η άποψη.

Τώρα που είναι καλοκαίρι, έχεις την καλύτερη ευκαιρία να μην μένεις απλώς στην ξαπλώστρα σου κάνοντας ηλιοθεραπεία, αλλά να δοκιμάσεις όλα τα θαλάσσια σπορ, όχι όλα μαζί, αλλά μπορείς να ξεκινήσεις από τις ρακέτες! Μάθε εδώ, ότι με τις ρεκέτες μπορείς να κάψεις έως και 500 θερμίδες την ώρα!

Μικρά και πολλά γεύματα – ενίσχυσε το μεταβολισμό σου

Μικρά και συχνά γεύματα: μύθος ή αλήθεια; Αυτό θα σου το αποκαλύψει ο ειδικός! Αλλά όπως είπαμε, “δεν γίνεται να χάσεις βάρος πεινώντας”, θα το χάσεις δηλαδή, αλλά γρήγορα θα δεις τη ζυγαριά σου να ανεβαίνει στα προηγούμενα επίπεδα, ίσως και περισσότερο!

Χρειάζεται να ενισχύσεις το μεταβολισμό σου και αυτός έχει ανάγκη από μικρά και τακτικά γεύματα, έτσι ώστε να διατηρεί το ρυθμό του. Άρα, δεν πρέπει να πεινάς!

Κάνε στον εαυτό σου δώρο μικρές “ατασθαλίες”: Επιβράβευσέ τον!

Δεν πρέπει να νιώθεις ότι το να χάνεις βάρος είναι ένας γολγοθάς που δεν τελειώνει.  Άλλαξε τον τρόπο που σκέφτεσαι και κάθε φορά που αισθάνεσαι ότι σου λείπει μια παλιά σου συνήθεια, δώσε στον εαυτό σου το αγαπημένο σου παγωτό, την αγαπημένη σου σοκολάτα ή το αγαπημένο σου πιάτο. Επιβράβευσέ τον για την προσπάθειά του και κάνε τον να το ευχαριστηθεί χωρίς τύψεις!

Να θυμάσαι: μην εξαντλείς τον εαυτό σου σε αυστηρές δίαιτες, ένα ισορροπημένο πρόγραμμα είναι το μυστικό!

 

Author

Το άρθρο επιμελήθηκε η Αναστασία, συντάκτρια του doctoranytime.

Σε βοήθησε αυτό το άρθρο;