5 γρήγορες λύσεις για υγιεινά σνακ στην παραλία

ygieina-snak-υγιεινά σνακ

Το καλοκαίρι έχει έρθει για τα καλά και με κάθε ευκαιρία βρισκόμαστε στην παραλία. Αυτό που απασχολεί τους περισσότερους από εμάς είναι τι μπορούμε να φάμε κατά την πολύωρη παραμονή μας στη θάλασσα, η οποία ως γνωστόν ανοίγει και την όρεξη. Οι επιλογές που θα έχουμε από το beach bar ή την καντίνα είναι στις περισσότερες περιπτώσεις, κακής ποιότητας ή ανθυγιεινές. Αν θέλουμε, όμως να έχουμε τον έλεγχο της διατροφής μας, υπάρχουν εύκολες και γρήγορες λύσεις για υγιεινά σνακ που μπορούμε να προμηθευτούμε από το σπίτι.

Ανάλογα με τις ώρες παραμονής, θα πρέπει να έχουμε αντίστοιχο αριθμό σνακ, ώστε να παραμένουμε χορτάτοι. Έτσι, κάθε 3 ώρες θα πρέπει να καταναλώνουμε κάποιο σνακ, το οποίο να είναι ελαφρύ αλλά χορταστικό, να μην αλλοιώνεται από τη ζέστη και να μεταφέρεται εύκολα. Ιδανικά να τρώγεται με το χέρι, χωρίς να λερωνόμαστε. Ας δούμε λοιπόν μερικές ιδέες για υγιεινά σνακ:

Φρούτα με ξηρούς καρπούς

Μπορούμε να έχουμε μαζί μας ποικιλία φρέσκων κομμένων φρούτων ή αποξηραμένα φρούτα χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή έστω μια μπανάνα. Ιδανικά, συνοδεύουμε τα φρούτα μας με ανάλατους ξηρούς καρπούς, καθώς ο συνδυασμός θα μας κρατήσει χορτάτους για περισσότερες ώρες.

Smoothies

Αποτελεί καλή επιλογή που θα βρούμε στο beach bar. Ο συνδυασμός γαλακτοκομικού με φρούτα θα μας κρατήσει χορτάτους για αρκετές ώρες και ταυτόχρονα θα μας προσφέρει έξτρα ενυδάτωση. Αντίστοιχης θρεπτικής αξίας είναι και το γιαούρτι με φρέσκα φρούτα, που επίσης μπορούμε να προμηθευτούμε από το beach bar.

Μπάρα δημητριακών

Είτε είναι σπιτική, είτε αγορασμένη από φούρνο, είτε συσκευασμένη αλλά καλής ποιότητας (χωρίς προσθήκη ζάχαρης και επεξεργασμένων λιπαρών), η μπάρα δημητριακών δίνει αρκετή ενέργεια για να συνεχίσουμε το κολύμπι σε σύντομο χρονικό διάστημα, και ταυτόχρονα δύσκολα αλλοιώνεται με τη ζέστη.

Κριτσίνια ή ρυζογκοφρέτες με στικς λαχανικών

Σε ένα ταπεράκι μπορούμε να βάλουμε ντοματίνια και στικς καρότου ή αγγουριού, συνοδεύοντάς τα με κριτσίνια ολικής άλεσης ή ρυζογκοφρέτες. Τα λαχανικά μας δροσίζουν και μας χορταίνουν, καθώς περιέχουν νερό, φυτικές ίνες και ελάχιστες θερμίδες. Ο συνδυασμός τους με ένα αμυλούχο τρόφιμο προσδίδει και ενέργεια, ενώ αν προσθέσουμε και κάποια πηγή πρωτεΐνης π.χ. τυρί ή αυγό βραστό ή χούμους (στο οποίο μπορούμε να βουτάμε τα κριτσίνια και τα λαχανικά), συνθέτουμε μια 3άδα, δηλαδή ένα πλήρες γεύμα, που μπορεί να σταθεί ως μεσημεριανό.

Σάντουιτς ή τορτίγια

Από το κλασικό τοστ γαλοπούλα – τυρί – ντομάτα έως σάντουιτς ή τορτίγιες με πιο ευφάνταστα υλικά, μπορούμε να έχουμε ένα πλήρες αλλά ελαφρύ γεύμα που θα μας δώσει τη δυνατότητα να παραμείνουμε στην παραλία μέχρι αργά το απόγευμα. Μερικές ενδιαφέρουσες ιδέες είναι:

  • σάντουιτς ολικής άλεσης με φέτα, ντομάτα, ελιές
  • τορτίγια ολικής άλεσης με κίτρινο τυρί, κοτόπουλο, μαρούλι
  • σάντουιτς ολικής άλεσης με τυρί spread, αυγό, αγγούρι
  • burger ολικής άλεσης με μπιφτέκι, κίτρινο τυρί, ντομάτα, μουστάρδα
  • τορτίγια ολικής άλεσης με φυστικοβούτυρο-μπανάνα, για όσους προτιμούν τη γλυκιά γεύση

Τέλος, θα πρέπει να τονίσουμε ότι στην παραλία, η κατανάλωση μικρών και συχνών σνακ είναι προτιμότερη της υπερβολικής ποσότητας φαγητού, καθώς είναι επικίνδυνο να κολυμπάμε με γεμάτο στομάχι.

Καλές βουτιές!

Σε βοήθησε αυτό το άρθρο;

Αυτή η σελίδα δεν παρέχει ιατρικές συμβουλές. Δες περισσότερα.