Πώς να μειώσω το βάρος μου μέσα στις γιορτές;

Πώς να μειώσω το βάρος μου μέσα στις γιορτές;

Πώς να μειώσω το βάρος μου μέσα στις γιορτές;Επειδή είναι γιορτές και είμαστε χαρούμενοι που περνάμε όμορφες οικογενειακές στιγμές, αυτό δε σημαίνει και ότι ο θερμιδομετρητής του οργανισμού μας σταματά  να μετράει και τις θερμίδες που του προσφέρουμε  αφειδώς με αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους μας.

Ποιες είναι οι συνήθειές μας τα Χριστούγεννα;

  • Η ακινησία: Σταματάμε την κίνηση  επειδή συνήθως δεν εργαζόμαστε και αυξάνουμε τις ώρες που περνάμε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι.
  • Η γαστριμαργία: Υπάρχει  υπερπροσφορά τροφής  που είναι για άμεση κατανάλωση, με μορφή θερμιδικών  βομβών  όπως π.χ. τα γλυκά, τα οποία όλοι τα θέλουμε και φρέσκα
  • Το αλκοόλ: Ρέει άφθονο  μέσα στις φλέβες των ανθρώπων, καθώς  οι μέρες το καλούν.

Όλα τα  ανωτέρω περνάνε εύκολα μέσα μας,  διότι  η χαρά καταργεί τον έλεγχο των  ανώτερων φλοιϊκών λειτουργιών του εγκεφάλου, με αποτέλεσμα ασυνείδητα  να μη σκεφτόμαστε το κακό που μας κάνουν και το  συνειδητοποιούμε  μετά αφού έχει ήδη γίνει η «ζημιά» και έχει αυξηθεί το βάρος μας.

Άρα καθημερινά αυξάνουμε 400 θερμίδες από τα γλυκά, 200 θερμίδες από το αλκοόλ, ενώ χάνουμε 800 θερμίδες από τη μείωση του μεταβολισμού λόγω αλκοόλ.

Θερμίδες Χριστουγεννιάτικων γλυκών ανά μερίδα

Κουραμπιέδες 110
Μελομακάρονο 140
Λουκουμάδες 280
Προφιτερόλ 490
Σοκολάτα γάλακτος 600
Σος σοκολάτας 120
Tρουφάκια 55
Tσουρέκι 70
Κρουασάν 310
Μπουγάτσα 330

Σε βοήθησε αυτό το άρθρο;

Αυτή η σελίδα δεν παρέχει ιατρικές συμβουλές. Δες περισσότερα.