5 διατροφικά tips για τις διακοπές!

diatrofika - tips

Καλοκαιρινός οδηγός διατροφής

∆εν χρειάζεται να στερηθείς ή να νιώθεις απομονωμένος από την παρέα, ακόμη κι αν βρεθείς μπροστά σε νόστιμους ουζομεζέδες στα παραλιακά ταβερνάκια. Δες παρακάτω 5 διατροφικά tips που πρέπει να ακολουθήσεις για να διατηρήσεις το αποτέλεσμα της δίαιτάς σου και στις διακοπές χωρίς να στερηθείς τίποτα.

Δες ακόμα: Ο απόλυτος καλοκαιρινός οδηγός επιβίωσης. Όλα τα tips για ένα ξέγνοιαστο καλοκαίρι!

Οι ακραίες σκέψεις δεν βοηθούν

Στις διακοπές μην ξεχάσεις τις καλές συνήθειες όλου του χρόνου με το σκεπτικό ότι θα γυρίσεις σε αυτές επιστρέφοντας. Οι σκέψεις αυτού του είδους δεν βοηθούν στη διατήρηση του βάρους μακροπρόθεσμα.

Προμηθεύσου σνακ για την παραλία ή τη βόλτα

Για να μπορέσεις να αποφύγεις τα ενεργειακά πυκνά τρόφιμα που ίσως είναι διαθέσιμα στις παραλίες, όπως πατατάκια, club sandwich, γλυκά κ.ά. βάλε στην τσάντα σου φρέσκα ή ξερά φρούτα, ξηρούς καρπούς ή παξιμαδάκια που μπορούν εύκολα να μεταφερθούν και αντέχουν στην ζέστη.

Αύξησε τη φυσική σου δραστηριότητα

Οι δυνατότητες που θα έχεις κατά τη διάρκεια των διακοπών να το κάνεις αυτό είναι πολλές:

κολύμπι, περπάτημα, θαλάσσια σπορ, ρακέτες, πεζοπορίες και άλλα μπορούν να γεμίσουν ευχάριστα την ημέρα και ταυτόχρονα να σε βοηθήσουν να ενεργοποιήσεις το μεταβολισμό σου.

Προσοχή στο αλκοόλ και ειδικά τα κοκτέιλ

Η κατανάλωση αλκοόλ αυξάνεται στις διακοπές, ωστόσο ακόμη και αυτό μπορείς να το κάνεις με μέτρο, αποφεύγοντας κάποια κοκτέιλ με αρκετά σάκχαρα.

Ψάξε για πιο υγιεινές επιλογές στα εστιατόρια

Ένα ψητό κρέας είναι προτιμότερο από μία μακαρονάδα α λα κρεμ όπως επίσης, μία δροσερή σαλάτα από ένα τηγανητό ορεκτικό ή μία μπάλα παγωτό από ένα σουφλέ σοκολάτας.

Ενδιαφέρεσαι να μάθεις περισσότερα για την περίπτωσή σου;
Επισκέψου καλύτερα έναν ειδικό!

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΣΟΥ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟ
Author

Το άρθρο επιμελήθηκε η Ιωάννα, ιατρική συντάκτρια του doctoranytime.

Σε βοήθησε αυτό το άρθρο;