Doctoranytime.gr is hiring a Digital Copywriter!

Doctoranytime.gr is hiring a Digital Copywriter

To Doctoranytime.gr είναι η μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στο χώρο της οργάνωσης υγείας. Η καινοτόμος δραστηριότητά της και ο τρόπος με τον οποίο αλλάζει οριστικά το σύστημα υγείας, της έχουν χαρίσει την ηγετική θέση καθώς και μία σειρά από βραβεία best marketplace από το 2013 μέχρι και το 2015, καθώς και το βραβείο της καλύτερης υπηρεσίας υγείας από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Το μεγαλύτερο, όμως, και καλύτερο βραβείο που κερδίζει καθημερινά το doctoranytime.gr είναι η σχέση εμπιστοσύνης και σεβασμού που χτίζει με γιατρούς και ασθενείς. Αν ζήσεις την εμπειρία του Doctoranytime.gr θα καταλάβεις τι θα πει να κάνεις τις ζωές των ανθρώπων καλύτερες, ευκολότερες βοηθώντας στους στο πιο νευραλγικό κομμάτι της ζωής τους, την υγεία!

Η μεγάλη επιτυχία του Doctoranytime.gr βασίζεται σε μία φιλοσοφία που έχει στο επίκεντρο, τις ανάγκες των ασθενών και γιατρών. Ακούμε για να καταλάβουμε, έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και το μυαλό μας σε εγρήγορση για να μετουσιώσουμε την γνώση σε σωστές πρακτικές και ένα εξαιρετικό προϊόν, δουλεύουμε σκληρά, αποζητούμε το να μαθαίνουμε και να καινοτομούμε συνέχεια, υποστηρίζουμε την ομάδα, δημιουργούμε νέες προκλήσεις γιατί θέλουμε ένα καλύτερο σύστημα υγείας για όλους!

DIGITAL COPYWRITER JOB DESCRIPTION

Ως digital copywriter θα μετουσιώνεις σε «λόγο» όλη τη στρατηγική marketing και πωλήσεων του doctoranytime.gr.

Οι αρμοδιότητές σου θα είναι

  1. Να δουλεύεις με την υπόλοιπη ομάδα marketing ώστε να καταλάβεις σε βάθος τις στρατηγικές επικοινωνίας καθώς και το equity του brand και να τα μετατρέπεις σε λόγο μεστό και κατανοητό προς το χρήστη. (claims, κείμενα, tutorials οτιδήποτε)
  2. Nα επιμελείσαι το σύνολο του content, κείμενα, calls for action, περιγραφές ιατρικών πράξεων, άρθρα στο blog με στόχο πάντα να βελτιώνεται το conversion rate.
  3. Nα τεστάρεις συνεχώς καινούρια κείμενα, claims κλπ με tools που χρησιμοποιεί to doctoranytime σε ab testing.
  4. Να γράφεις τα newsletters προς ασθενείς και γιατρούς με στόχο πάντα την αύξηση του conversion rate.
  5. Να επιμελείσαι τα προφίλ των γιατρών ώστε ο χρήστης να έχει τη σαφέστερη δυνατή εικόνα για το γιατρό.

Για να πετύχεις σε αυτή τη θέση πρέπει

  • Να είσαι τέλειος/α χειριστής της ελληνικής γλώσσας στο γραπτό λόγο
  • Να έχεις πωλησιακή προσέγγιση στο λόγο σου
  • Να έχεις βασικές γνώσεις marketing
  • Να έχεις βασικές γνώσεις διαχείρισης social media και blog

Η θέση είναι entry level!

Στείλε την αίτησή σου εδώ

Σε βοήθησε αυτό το άρθρο;

Αυτή η σελίδα δεν παρέχει ιατρικές συμβουλές. Δες περισσότερα.