Customer Care Assistant in doctoranytime

Interview

CUSTOMER CARE ASSISTANT – FULL TIME JOB DESCRIPTION

Η εξυπηρέτηση ασθενών είναι από τα πιο σημαντικά αντικείμενα στο doctoranytime. Γι αυτό αναζητούμε άτομα που έχουν τη διάθεση να μάθουν και να εξελιχθούν.

Responsibilities

  • Διαχείριση εισερχομένων & εξερχομένων κλήσεων για την εξυπηρέτηση πελατών.
  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση για πληροφορίες/αλλαγές/ακυρώσεις ραντεβού.
  • Αποστολή email για διεκπεραίωση αιτημάτων πελατών.
  • Καταχώρηση αποτελέσματος επικοινωνίας στο σύστημα.

Requirements

  • Ευελιξία εργασίας με καθεστώς βαρδιών.
  • Εμπειρία σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση/τηλεφωνικές πωλήσεις.
  • Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ, σε περιβάλλον Windows (MS Office).
  • Ικανότητα εργασίας σε συνθήκες πίεσης.
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία και τις διαπροσωπικές σχέσεις.
  • Πολύ καλή χρήση της Ελληνικής & Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά).
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
  • Στρατιωτικές υποχρεώσεις ολοκληρωμένες

Sent your cv at: career@doctoranytime.gr

Σε βοήθησε αυτό το άρθρο;

Αυτή η σελίδα δεν παρέχει ιατρικές συμβουλές. Δες περισσότερα.