Customer Care Assistant in doctoranytime | Part-time Job
Κατηγορία: Doctoranytime News

CUSTOMER CARE ASSISTANT – PART TIME JOB DESCRIPTION
Η εξυπηρέτηση ασθενών είναι από τα πιο σημαντικά αντικείμενα στο doctoranytime. Γι αυτό αναζητούμε άτομα που έχουν τη διάθεση να μάθουν και να εξελιχθούν.
Responsibilities
- Διαχείριση εισερχομένων & εξερχομένων κλήσεων για την εξυπηρέτηση πελατών.
- Τηλεφωνική εξυπηρέτηση για πληροφορίες/αλλαγές/ακυρώσεις ραντεβού.
- Αποστολή email για διεκπεραίωση αιτημάτων πελατών.
- Καταχώρηση αποτελέσματος επικοινωνίας στο σύστημα.
Requirements
- Ευελιξία εργασίας με καθεστώς βαρδιών.
- Εμπειρία σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση/τηλεφωνικές πωλήσεις.
- Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ, σε περιβάλλον Windows (MS Office).
- Ικανότητα εργασίας σε συνθήκες πίεσης.
- Ευχέρεια στην επικοινωνία και τις διαπροσωπικές σχέσεις.
- Πολύ καλή χρήση της Ελληνικής & Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά).
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
- Στρατιωτικές υποχρεώσεις ολοκληρωμένες
Sent your cv at: career@doctoranytime.gr