Customer Care Assistant at doctoranytime | Part time job

Interview

Το doctoranytime είναι η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία στο χώρο της υγείας με περισσότερα από 75 άτομα και δραστηριοποιείται στον ταχύτατα εξελισσόμενο τομέα της οικονομίας, το digital health. Έχει βοηθήσει 5,5 εκατομμύρια ασθενείς να επιλέξουν τον καλύτερο γιατρό για την περίπτωσή τους στην Ελλάδα, την Κύπρο, το Βέλγιο και το Μεξικό.

 

Η εξυπηρέτηση ασθενών είναι από τα πιο σημαντικά αντικείμενα στο doctoranytime. Για τον λόγο αυτό αναζητούμε άτομα που θα έχουν τη διάθεση να βοηθήσουν τον ασθενή στο να βρει τον κατάλληλο γιατρό για εκείνον καθώς κάθε ασθενής είναι μοναδικός για εμάς.

Αρμοδιότητες

  • Διαχείριση εισερχομένων & εξερχομένων κλήσεων για την εξυπηρέτηση ασθενών και συνεργατών ιατρών.
  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση για την διαχείριση των ραντεβού.
  • Αποστολή email για διεκπεραίωση αιτημάτων ασθενών και συνεργατών ιατρών.

Προϋποθέσεις

  • Τουλάχιστον 1 χρόνο προϋπηρεσία σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση/ τηλεφωνικές πωλήσεις.
  • Ευελιξία στο ωράριο εργασίας σε πρωινη και απογευματινή βάρδια για τις ημέρες Δευτέρα- Παρασκευή 08:00- 20:00.
  • Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ σε περιβάλλον Windows Office.
  • Ικανότητα εργασίας σε συνθήκες πίεσης.
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία και τις διαπροσωπικές σχέσεις.
  • Πολύ καλή χρήση Ελληνικών και Αγγλικών (γραπτά και προφορικά).
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
  • Στρατιωτικές υποχρεώσεις ολοκληρωμένες (για τους άνδρες)

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Δυναμικό περιβάλλον εργασίας με ταλαντούχα άτομα
  • Συμμετοχή σε μια εταιρεία με παγκόσμια ερεθίσματα και πρωτοβουλίες
  • Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον με corporate events και special day occasions
  • Προοπτικές εξέλιξης

Αν διαβάζοντας τα παραπάνω φαντάστηκες τον εαυτό σου ως μέλος της ομάδας μας, στείλε άμεσα το βιογραφικό σου εδώ ή στο career@doctoranytime.gr σημειώνοντας την θέση που σε ενδιαφέρει.

Σε βοήθησε αυτό το άρθρο;

Αυτή η σελίδα δεν παρέχει ιατρικές συμβουλές. Δες περισσότερα.